Post by reitracvoulocpols on Mar 11, 2022 22:05:08 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guardian Puzzles \u0026 Crosswords ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guardian Puzzles \u0026 Crosswords IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Guardian Puzzles \u0026 Crosswords 2022 version ▞▞▞
Sudoku fungerer ikke i Chromebook (eller i det minste kunne jeg ikke få det til å fungere). "Hjelp" er ingen hjelp.
Ingen anagramløser. Hvorfor vil jeg bruke en app som er dårligere enn nettsiden?
En god app MEN VENNLIGST bli kvitt autoroteringen!
Ingen måte å stoppe automatisk rotasjon er irriterende - når du ligger ned er det ikke mulig å holde den i portrettmodus. Ingen mørk modus/tema for bruk om natten. Den er også buggy. Viser ikke hvilke kryssord du har startet.
I utgangspunktet fungerte fint på gratis prøveversjon, men å ha abonnert på 'del'-lenken tar meg ikke direkte til kryssordet. Jeg må finne den etter nummer. Den sparer heller ikke ved noen anledninger eller deler den andre spillerens bidrag.SÅ ikke bra for deling for øyeblikket, og det er grunnen til at jeg abonnerte. Frustrerende, men en gang løst, et flott stash for kryssordelskere.
Guardian Puzzles & Crosswords Hjernetrim ubm
7888iikii4u6 Hun liker Bilder av alle ubrukelige theu787⁶ Bevegelsen seriøs
Hvordan deaktiverer eller endrer jeg varslingsfunksjonen? Det fortsetter å surre på telefonen min for tidlig om morgenen og vekker meg. Siden jeg er funksjonshemmet av en svært ødeleggende sykdom, har jeg ikke råd til å miste søvn; det er heller ikke trygt for meg å slå av telefonen min. Alle andre apper med vanlige varsler "holder mer respektfulle timer" eller sender kun varsler når telefonen er koblet til Data. Denne nye funksjonen er dårlig utformet og unødvendig uansett da appbrukere vet at nye gåter dukker opp daglig!
Lastet ned. Åpnet. Fant ut at det er en 7-dagers gratis prøveperiode og deretter $3,49/måned etter det. Dermed avinstallerte jeg appen. Jeg bidrar allerede månedlig til Guardian. Bør være tydelig i appbutikken at det er en 7 dagers prøveversjon. 🙄
Ikke en stor fan eller spesielt god på kryssord. Jeg pleier bare å tulle når noen andre gjør en. Men denne appen er enkel å bruke, og har så vidt jeg kan se mange oppgaver for hånden i løpet av sin 14 dagers prøveperiode. Etter det er det en ganske høy abonnementsavgift for de som ønsker å fortsette. For meg vil jeg holde meg til det tidvis gratis puslespillet etterpå.
Appen er ikke like god som kryssorddelen på vergens mobilside, men ellers er den bra. En nylig oppdatering har imidlertid forårsaket en slags feil, som fører til at et popup-varsel vises hver gang jeg låser opp telefonen min, som sier at appen har stoppet, enten appen er åpen eller ikke, må jeg lukke varselet før jeg kan gjøre noe ellers. Jeg har avinstallert det og installert det på nytt, og det spiller ingen rolle.Håper det kommer en ny oppdatering snart som vil fikse det!
Kan ikke komme inn. Mine gratis 7 dager går ut, så jeg abonnerte, det står stadig at jeg ikke abonnerer og henviser meg til Google Wallet når en venn sender meg en lenke på WhatsApp. For en sløsing med penger...
Jeg kjøpte abonnementet, det har ennå ikke virket. Guardian kundeservice har vært helt uhjelpsom.
Flott app for kryssord, sudoku og kodeord.
Den er enkel å bruke og har mange oppgaver. Imidlertid er abonnementsavgiften latterlig høy for hva den tilbyr.
Suger
Flotte gåter, men en ukes prøvetid er patetisk. Mangler de penger?
Jeg liker denne appen, men dessverre ser det ut til at det ikke er mulig å kjøpe den fra Swaziland/eSwatini med et debetkort. Gi råd om hvordan jeg kan kjøpe denne appen!
Guardian Puzzles & Crosswords Hjernetrim ubm
Bra app, fungerer mye bedre enn puslespill i en mobilnettleser. Rimelig abonnement, men nettbrettet mitt er en ipad, så jeg kan ennå ikke bruke det på Android-telefonen min. Forhåpentligvis vil en passordpålogging snart bli introdusert. Når du gjør kryssord, ville det være bedre om innstillingene du velger for å hoppe over bokstaver osv. ikke ble tilbakestilt hver gang du endrer oppgaver.
Jeg kan ikke bruke denne appen til tross for at jeg har en digital beskrivelse fordi jeg ikke kjøpte den via Google play. Å kjøpe gjennom Google play tillater ikke at jeg har den viktigste Guardian-appen på iPaden min. Det ser ut til å ikke være noen måte å faktisk få tilgang til alle premiumfunksjoner med et hvilket som helst abonnement.
Forferdelig tastatur. Alt for dyrt etter den 7-dagers gratis prøveperioden.
Kaster meg konstant ut av puslespillet tilbake til hovedmenyen.
Полиглот. Английский язык. Lite განათლება xpce
Selve kryssordene og sudokuene er flotte, og navigasjonen og brukergrensesnittet fungerer bra og er attraktivt designet. Det eneste store problemet er at visse alternativer ikke sparer, noe som er en smerte. Hver gang du starter et nytt kryssord har du gitt for å angi alternativene, eller standardinnstillingene brukes.
Tillater sporingsalternativer. Anta at det er for sent, men jeg slettet dette umiddelbart.
Kun gratis i et par uker
Imho ikke verdt å betale penger for etter den gratis prøveversjonen. Ja det gjør kryssord bra, og sudoku, men som en Guardian-abonnent kan jeg få det. Det jeg savner fra papiret er alle de andre puslespillene futoshiki og andre, pluss Chris Maslankas oppgaver.
Lagrer ikke blyantmerker på sudoku hvis du må bytte app, for eksempel sjekke en mottatt melding
Det ville hjelpe om vi kunne endre fargeskjemaet, noe som ville være nyttig for de rundt 6 % av personer som er fargeblinde, som meg. Ikke akkurat Araucaria, men en dag ...
Appen krever et abonnement etter 14 dager, ikke verdt det i det hele tatt
Jeg liker det i det hele tatt, og det er et godt grensesnitt. Skulle bare ønske den hadde anagram shuffle-funksjonen som nettversjonen
Å dele kryssord via tekst fungerer ikke, det åpner bare lekebutikken. Andre forsøk på å legge ut denne anmeldelsen. Hvor er den andre?
Guardian Puzzles & Crosswords Łamigłówki qepb
I det minste foreløpig er denne appen fortsatt buggy og dyrere enn å gjøre kryssord i den vanlige appen. Du får flere gåter i denne, men det er ingen mangel på sudoku-apper. Forhåpentligvis vil de fikse problemene fordi dette kan være en veldig fin app når de først gjør det. Som det er, glemmer den stadig brukerinnstillinger og gåtesvar, noe som gjør det til en veldig frustrerende opplevelse hvis du ikke kan fullføre en fredagskryptering i én omgang.
Ranger den øverst uten engang å prøve den først ... hvis det er The Guardian, må den være flott!
Lek sammen har vært brutt i evigheter nå, men i stedet for at det nå er en smerte for lek sammen, fungerer det bare ikke. Gjeldslenkene tar deg bare til appnedlastingsskjermen. Siden dette er en betalt tjeneste, må den sorteres!
Sluttet å kunne dele kryssord med Android 12-oppdatering. Lenker tar deg nå til Play Store-siden
Guardian Puzzles & Crosswords Réflexion qju
Det står bokstavelig talt i appbeskrivelsen og bildene at det er GRATIS oppgaver daglig, og da blir jeg møtt med et abonnementskrav. Hvordan har du lov til å si det når det er direkte løgn? De er gratis i fjorten dager og deretter £39. Som noen andre har sagt, betaler jeg gjerne et rimeligere beløp, men dette er latterlig og lurt.Med mindre foresatte planlegger å slutte å tilby de daglige gåtene gratis, kan jeg ikke se noen grunn til å ønske denne appen. Spesielt navigering til tidligere oppgaver er ikke tilgjengelig annet enn å bla gjennom kalendervisningen. For en trøkk det ville være å gå tilbake til et raskt kryssord fra 2005 for eksempel. Sudokuene samsvarer ikke med de som publiseres daglig på nettstedet
Jeg bruker nå bare gratisversjonen ettersom det første gratisabonnementet ble avsluttet. Det er et par gratis oppgaver daglig. Det er nok for meg. Jeg bruker ikke tipsene, så har ikke hatt noe problem. Ville gitt flere poeng hvis det var en angre-knapp - jeg trenger den i killer sudoku, og hvis den husket innstillinger - igjen trenger jeg den for å fange feil
Gjør det kryptiske kryssordet hver dag. Ny funksjon med å ha peiling på toppen passer ikke telefonen min da skjermen hopper når tastaturet dukker opp. Jeg foretrakk også standard hvor du holder deg i samme ledetråd. Irriterende som ikke lagrer innstillingene mine og fortsetter å hoppe til neste ledetråd. Vennligst fiks. Takk skal du ha.
Kryssord i seg selv er kjempebra. Skjermtastaturet er fryktelig, og spill sammen-funksjonen gir bare en lenke som sender deg til appbutikken.
Liker appen veldig godt, men jeg bruker telefonen min i mørk modus. Det fungerer være greit å inkludere støtte for mørk modus, da det for øyeblikket er umulig (f.eks. Kryssordbakgrunnen er gjennomsiktig, men teksten er svart, ikke automatisk. Svart på svart i mørk modus!)
Flott å ha så mange oppgaver. Jeg abonnerte fordi jeg følte meg skyldig når jeg gjorde kryssordet uten å kjøpe avisen hver dag, og jeg liker en sudoku også. Den mest irriterende feilen er at den ikke lagrer fremdriften eller innstillingene dine. Lett sorterbar, skulle jeg tro, men irriterende.
Nylig kan jeg ikke lenger se vennen min i kryssord-appen med mindre vi gjør det samme eller krysser ord. Vi pleide å kunne se hvem som sto på hvilket ord. Vennligst kan du fikse2 dette.
Ville vært 4 men manglende anagramhjelper er veldig irriterende.
Elsker det. Endelig en sjanse til å gå tilbake og gjøre Guardian kryssord jeg har gått glipp av. Så trist når de sluttet å gjøre bøkene (hvem kan stoppe på en kryptisk dag, ikke sant?) Strålende.
Guardian Puzzles & Crosswords Łamigłówki qepb
Bare gratis i 7 dager, deretter abonnement som automatisk fornyes. Avinstallert uten å prøve det
Forferdelig støtte. Jeg kan ikke dele oppgaver med andre nå jeg har abonnert. Kontaktet Guardian bare for å bli fortalt at de ikke kan hjelpe og jeg må gå gjennom Play Store. Ved en annen anledning fikk puslespillet feil ledetråder, og jeg ble bedt om å prøve å nyte det uansett. Diskuterer om de skal avbryte.
Det er virkelig en ganske fin app! Vel verdt et forsøk!
Jeg abonnerer faktisk ikke på Guardian selv, så denne appen er flott for å få tilgang til kryssord. Selve appen fungerer ganske bra og har et ganske bra brukergrensesnitt. Men beklager folkens. 32,99 i året er rett og slett for mye penger til å be om denne tjenesten i dag og alder. Hvis du fikk ned prisen til å si 1 pund i måneden, ville jeg definitivt meldt meg på. Men til denne prisen mistenker jeg at bare de mest seriøse av kryssordfanatikere er villige til å betale.